Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych
w Krośnie
Wysyłanie wniosku o zmianę wpisu w rejestrze praktyk
- Mając podpis elektroniczny/ profil zaufany oraz założone konto w Rejestrze Praktyk Zawodowych ( opis we wcześniejszych zakładkach ) należy zalogować się w rejestrze https://rpwdl.ezdrowie.gov.pl/
- Proszę wejść w menu Utwórz wniosek – praktyka pielęgniarska oraz wybrać WNIOSEK O ZMIANĘ wpisu – pojawia się zapis zgłoszonych danych, które należy zmienić tylko w tych miejscach, w których uległy zmianie.
- Po wypełnieniu wniosku i dołączeniu załączników należy wniosek podpisać wykorzystując podpis elektroniczny/ profil zaufany.
- Po wypełnieniu wniosku i dołączeniu załączników należy wniosek podpisać wykorzystując podpis elektroniczny.
- Po podpisaniu, wysłać w systemie do organu prowadzącego rejestr.
- W przypadku źle wysłanego bądź źle wypełnionego wniosku, organ rejestrujący może odesłać wniosek do uzupełnienia, dlatego bardzo proszę sprawdzać swoje konto w rejestrze podmiotów wykonujących działalność leczniczą.W przypadku odesłanego wniosku w skrzynce odbiorczej proszę wejść w zakładkę „ Komunikaty” i po podpisaniu komunikatu pojawi się dokument w zakładce: „Dokumenty” ze szczegółowymi danymi co we wniosku należy poprawić.